שלשת פרחי חורף שתרצו בגינה שלכם

כל מי שמחזיק גינה יודע כי לכל עונה יש את הפרחים שלה ומה יותר מתאים ויפה מאשר שיגדלו בגינתנו הקטנה? אז החורף מתקרב וצריך להכין את הגינה עם פרחי עונה מתאימים אבל מה כדאי ולמה?

במאמר הבא נביא בפניכם 3 פרחי עונה מתאימים לחורף, נסביר מה כל אחד מהם צריך (צל, הרבה מים, שמש וכ"ו) ולמה כדאי דווקא אותם בחצר שלכם.

שלשת פרחי החורף המומלצים ביותר

  1. כובע הנזיר – צמח מקסים הגודל אך ורק בתקופת החורף ומתייבש בתקופת האביב, לצמח פרחים כתומים וצהובים (תלוי בזן) הוא מתפשט למרחבים והיתרון הגדול ביותר שלו זה שהוא מזריע את עצמו מחדש ובחורף הבא יצוץ שוב גם בלי שתצטרכו לקנות שתילים חדשים. הצמח דורש שמש. יתרון נוסף הוא שאת העלים של כובע הנזיר אפשר לאכול.
  2. אמנון ותמר – לאמנון ותמר שני גרסאות האחת היא האמנון ותמר עם פרח גדול והגרסה השנייה היא אמנון ותמר ננסי, אנו ממלחצים דווקא על האופציה הראשונה של הפרח הגדול, הוא פשוט תאווה לעיניים, הוא מקשט כל גינה ומשרה בה את צבעיו, הוא גדל החל מספטמבר ומחזיק מעמד ממש עד אמצע מאי. יש צורך בלפחות 3 שעות של שמש ביום.
  3. פיטוניה – המראה הגולש של הפיטוניה מהעציץ התלוי הוא מראה שמשדרג כל גינה בחורף, עם גוונים של וורוד, אדום, לבן וסגול אין אחד שלא ירגיש תחושה מרעננת שישב אצלכם במרפסת. הצמח חייב שמש ישירה.

עוד משהו שיעניין אותך:

יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
עופר איתן – על הסטארט אפ שמייצר הכנסות ממנוע החיפוש הפנימי באתר
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים