קקטוסים וסוקולנטים למה להשקיע הרבה תגדלו לבד

בזמן האחרון קקטוסים קטנים וסוקולנטים הפכו בבאת אחת לטרנד עצום שמעסיק רבים בכל העולם, קקטוסים קטנים וסוקולנטים שיכולים לחיות בלי הרבה השקיה (למעשה כמה שפחות) חלקם הגדול יכול לחיות בתוך הבית ללא כל צורך באור שמש, הם קטנים, יפים וקלים מאד לגידול וזה מה שהפך אותם לכל כך מבוקשים.

כמו בכל טרנד אחר בעולם יש מי שרוכב על התופעה ומרוויח עליה כסף, בעלי המשתלות ורבים אחרים מוכרים את הסוקולנטים הקטנים במחירים מופקעים במיוחד אם הם הוסיפו איזה עציץ קטן לחבילה, המחירים יכולים לנוע בין 30 ₪ לסוקולנט בודד ועד ל220 יחד עם עציץ.

עשו זאת בעצמכם אל תהיו פראיירים

הסוד (שהוא כבר ממש לא כזה סוד) הוא שאת הסוקולנטים הכי קל שבעולם לגדל ואף להעתיק ככה שאתם יכולים בקלות לייצר לעצמכם כמה סוקולנטים שאתם רוצים, כל שאתם צריכים לעשות זה לקחת עלה או חתיכה קטנה מסוקולנט של חבר/ מכר או בן משפחה, להשים אותו באדמה טיפה להשקות והנה פלא הפלאים יש לכם את אותו הסוקולנט… שווה 30 ₪?? לא!

אז העציץ הוא זה שעשה לכם את החשק לקנות? אין בעיה גם את זה תוכלו לייצר לבד או לפחות לקנות בזול יותר מהמחיר המופקע שמבקשים, בדקו את המחירים של אותו עציץ באלי אקספרס או אמזון אם לא מצאתם מחיר טוב יותר בגלל השילוח חפשו תבנית סיליקון שתוכלו ליצור ממנה את אותו עציץ מבטון או גבס כמה פעמים שתרצו בעלות מצחיקה.

מרחבי הרשת:
מכיסא המנכ"ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה – ראיון עם יורם קראוס