פרחים לפי צבעים

32380 

הפרחים מדברים אל כל אדם בשפה הפשוטה של הלב. אם אתם מתלבטים איזה פרחים מתאימים לאירועים או לאנשים שונים אתם יכולים לבחור אותם על פי המשמעות המיוחסת לכל אחד מצבעיהם. יש פרחים בצבע מסוים שמתאימים לאנשים דעתניים ונחושים, בעלי רצון חזק; יש פרחים שמתאימים כמחווה רומנטית לזוג מאורס; יש פרחים מתאימים לאירועים חגיגיים בכלל ולחגים מרכזיים בפרט ועוד.

עם זאת, גם בהינתן הסמליות המיוחסת לכל צבע, חשוב לבחור פרחים שמדברים אל לבכם. העניקו פרחים שהייתם שמחים לקבלם. ובכל זאת- על מנת לסייע לכם בבחירת פרחים על פי צבעים, להלן נקודות אחדות שאולי יועילו לכם:

פרחים אדומים מתאימים לביטוי רגש חזק, לאנשים רומנטיים, כמו גם לאנשים פעלתניים היודעים לאן הם מכוונים ולאן הם חותרים. האודם מסמל אנרגיה, שמחת חיים, תשוקה, קשר.

הפרחים הוורודים מתאימים לרומנטיקה. ורוד נתפס ומזוהה כצבע נשי. הוא מתאים ליולדת, למתארסת, לחוגגת יום הולדת.

הכתומים מתאימים לכל מעמד ולכל אחד. הם מבטאים תקווה ועידוד. הכתום נתפס כצבע מועיל לבריאות ולכן מקובל להביא פרחים כתומים למאושפזים בבתי חולים.

הכחולים והסגולים משרים רוגע. שילובם עם פרחים בצבעים בהירים כדון לבן או צהוב מעשיר ומעצים את האפקט שלהם.

הפרחים הירוקים הם נציגיו של הטבע. הם מסמלים חיים רגועים ושלווים. אבל על מנת לגוון ולהעשיר את המראה שלזר הפרחים שיש בו גם פרחים ירוקים (אין פרחים רבים בירוק טבעי) רצוי ומומלץ לשלב בהם פרחים בצבעים נוספים.

פרחים לבנים מתאימים למעמדים רבים כגון נישואין (זרי כלה הם לבנים), ניחום אבלים, שנה חדשה ובכלל התחלות חדשות בחיים.

זרי פרחים בצבעים שונים ניתן למצוא אצל חנות פרחים באשדוד פרחים במרפסת

לכל אחד צבע מועדף

לבד מהצבע שהעניק לפרחים הטבע, יש להם גם צבע שמעניקים להם הלב והנשמה של המעניקים אותם ושל מקבליהם. מכאן נובע החופש הגדול שניתן לכל מי שבוחר לשלוח פרח או זר פרחם לבחור צבע כאוות נפשו.

כשאנשים "מדברים" בפרחים הם לא יכולים לשגות או לפספס. פרחים הם גשר. הם קשר. הם מייתרים את הצורך להוסיף מלים, אף שהוספת הקדשה אישית בצירוף הפרחים מאפשרת לחזק את האפקט שהם יוצרים.

עולם עם פרחים הוא עולם יפה ועשיר. במקום שיש בו פרחים ניכרים בו אסתטיקה , יופי, שפע, ברכה, אור. פרחים בכלל ופרחים מרהיבי עין בפרט מבטאים ועושים דברים טובים בנפש. הם מתנה שאמנם מתכלה – שהרי משך חייו של פרח הוא קצר – אבל הרושם וההשפעה שמותירה נתינתם נותרים זמן רב אחרי שהם נובלים.