טיפים למשלוח פרחים דרך האינטרנט

פרחים היו מאז ומתמיד מתנה אותה נהגו אנשים לתת לאנשים אחרים הקרובים לליבם אך גם בתור מתנה פורמלית הניתנת ממקום העבודה לעובד או מחברה ללקוחותיה. פרחים הם מתנה מתכלה אשר אינה נשארת לאורך זמן ואינה תופסת מקום על המדף אך קבלתה מעוררת התרגשות ושמחה בקרב כל אדם. זרי פרחים יכולים להתאים לטעם שונה של המקבל ולנסיבות שונות. הם יכולים להיות צבעוניים ומלאי שמחה, חגיגיים, יוקרתיים ואלגנטיים וכך ניתן להתאימם לאירועים ולאנשים שונים. היום, כמו רכישתם של מוצרים שונים, גם פרחים ניתן לרכוש דרך האינטרנט והדבר הופך אותם למתנה שניתן לרכוש מרחוק עבור אנשים הקרובים לליבכם אך רחוקים מכם מרחק פיזי גדול. למה לשים לב כאשר רוכשים זר פרחים דרך האינטרנט?

כמו בכל תחום- לבחור אתר רציני העוסק בתחום

ממש כפי שאינסטלטור או חשמלאי תבחרו דרך אתר רציני העוסק בתחום בעלי המקצוע, כך גם פרחים יש לרכוש מאתר רציני העוסק בתחום. ישנן חנויות פרחים אשר להן אתר שדרכו ניתן להזמין. ישנן גם חנויות מקוונות העובדות עם משלוחי פרחים ברחבי הארץ ומבטיחות כך שהזר לא ינדוד בדרכים. בחרו אתר של חנות מקוונת העוסקת בתחום הפרחים בלבד או הכנסו לאתר של חנות פרחים העושה רושם רציני. אלה יבטיחו זר באיכות טובה.

לבחור חנות הקרובה למקום המגורים של מקבל הזר

זר פרחים הוא כידוע מוצר רגיש מאוד אשר יכול בקלות להגיע ליעדו כשהוא במצב בלוי ו"מסמורטט", זאת מפני שמדובר על מוצר אורגני ולא על חפץ דומם. ההבדל בין זר רענן וטרי לבין זר בלוי הוא הבדל גדול מאוד שישנה לחלוטין את תחושתו של מקבל הזר. לכן, חשוב שהזר ישהה זמן מועט ככל שניתן בדרכים. על מנת להבטיח זאת, כדאי להזמין את הזר דרך אתר של חנות פרחים הקרובה למקום מגוריו של המקבל, כך שאם הוא גר באזור השפלה לדוגמה, חנות זו תבצע משלוח פרחים בבאר יעקב, ראשון לציון והסביבה. אם מדובר על חנות מקוונת, חשוב לוודא שהיא עובדת עם חנויות בכל הארץ המבצעות משלוחי פרחים בסביבתן הקרובה.

לבחור זר מתוך מגוון אפשרויות

באתרים רציניים המציעים זרי פרחים ניתן לבחור זר פרחים מתוך מגוון רחב של אפשרויות. עיינו בכל האפשרויות שישנן. כדאי, כאמור, להתאים את הזר שתבחרו לאדם המקבל ולטעמו, לסוג הקשר ביניכם ולנסיבות בעקבותיהן נשלח זר הפרחים. כאשר מדובר על בת זוג, ניתן למצוא כמה וכמה אפשרויות לזרים בסגנון רומנטי בצבעי ורוד, אדום או סגול. ורד הוא ללא ספק אחד הפרחים המעבירים מסר רומנטי. אם מדובר על קרוב משפחה מבוגר ורוצים ליצור אווירה חגיגית ומכובדת השושן הצחור וגם פרחי הסחלב הם פרחים חגיגיים ויוקרתיים מאוד. אם מדובר על חברה טובה אשר אוהבת צבעים חזקים, ניתן לבחור זר המשלב בתוכו צבעים חמים כגון חמניות, חרציות או גרברות. באתרי הפרחים הרציניים עומדים לרשותכם זרים בשילובים שונים ומעניינים.

תוספות ומתנות לזר

ניתן להוסיף לזר הפרחים תוספות מעניינות המתאימות לאירוע לכבודו מוענקים פרחים. אם מדובר על לידה למשל, ניתן למצוא באתרים שונים גם מתנות לרך הנולד או לאימו. ניתן לבחור זר המוגש בתוך כלי מיוחד כמו כלי העשוי במבוק, זכוכית, כלי שצורתו כצורת עגלה ושלל תוספות אחרות. ניתן לבחור גם זרים בשילוב של פרחים משוקולד הנותנים לזר טוויסט מתוק ומהנה. באתרים השונים ניתן למצוא תוספות מעין אלה.

בעידן שלנו, בו הכל נעשה באופן מהיר ווירטואלי, אין סיבה שגם מתנות בעלות מסורת רבת שנים כמו פרחים לא ירכשו בדרך זו. האינטרנט הוא דרך נוחה במיוחד לרכישה מרחוק. הוא מאפשר לרכוש זר פרחים לאדם אהוב עלינו שגר רחוק מאיתנו וזאת מבלי שנצטרך להגיע אליו עם זר הפרחים. באמצעות רכישה מאתר של חנות הנמצאת קרוב למקום מגוריו או חנות מקוונת העובדת עם משלוחי פרחים בכל הארץ נוכל להבטיח כי אותו אדם יקבל זר פרחים רענן וטרי הישר לביתו וזאת בהינף אצבע על העכבר.