טרנד הפרחים היבשים איך קונים בזול


בשנתיים האחרונות הלך וגדל לו טרנד הפרחים היבשים, אנשים אוהבים לקנות ולקשט את הבית בזרי פרחים יבשים שהיתרונות שלהם הם שאין צורך להשקות אותם, אין צורך בכלל לטפל בהם והם מחזיקים מעמד למשך שנים, החיסרון היחידי שלהם זה שאם אתם מחפשים לרכוש אותם כאן בישראל אתם תשלמו מחירים חסרי פרופורציות ביחס למחיר שתוכלו להשיג את אותו המוצר בדיוק.
 
בכתבה זו נסביר לכם כיצד למצוא פרחים יבשים כדוגמת פרח הפמפס במחירים זולים במיוחד שיגרמו לכם להרים גבה על המחירים חסרי הפרופורציות שבעלי החנויות בארץ גובים
 
איפה מוצאים בזול ואיך?
 
אז אם בזמן האחרון יצא לכם לשוטט בחנויות וירטואליות של פרחים באינטרנט או אפילו בחנויות מקומיות של רשתות פרחים בטח ראיתם שזר הכולל 10-12 פריטים עולה בסביבות 100 ₪, בלי עציץ ובלי שום כלי אחסון אחר, 10-12 פריטים ככה לבד עולים 100 ₪ וכשלא מכירים את המחירים בחו"ל זה נשמע הגיוני ואף זול.
 
אנו ממליצים לכם להיכנס לאלי אקספרס ולהקליד באנגלית pampas grass מבטיחים לכם שאישונים שלכם יתרחבו, פתאום תמצאו שאפשר לקנות 20 פריטים ב 10 דולר בלבד (שווה ערך ל35 ₪) 20 פריטים!! זה כמעט כפול ממה שמוצע בארץ בפי שלוש מהמחיר והמוצר אחד לאחד מה שנמכר כאן בארץ.
 
אז יקומו החכמולוגים ומוכרי הפרחים ויגידו לכם שהמשלוח לארץ יהרוס את הפרחים ואתם אמנם תשלמו פחות אבל תקבלו מוצר הרוס… אז הרשו לנו להתערב, זה נכון שיש סיכוי לכל משלוח המגיע מחו"ל להיפגם ולהיפגע אבל המוכרים מאלי אקספרס כל כך מנוסים במשלוחים והתגובות החיוביות שלכם כל כך חשובות להם להמשך המסחר ככה שהם למדו איך לארוז את הפרחים באמצעות ניילון מתנפח שמגן עליהם ברכות אך קשיחות.
מרחבי הרשת:
מכיסא המנכ"ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה – ראיון עם יורם קראוס