זר פרחים – סוגים ומשמעות צבעי הפרחים

 מאז ומעולם נחשבו זרי פרחים למתנה שפשוט "פוגעת בול במטרה" בכל פעם מחדש. זר פרחים יכול להיות מתנה מיוחדת לאהוב או אהובה, חבר קרוב, לרגל קבלה לעבודה או סתם כאשר רוצים לשמח מישהו ללא סיבה מיוחדת. כל זר הוא מיוחד במינו הן מבחינת סידור הפרחים והן מבחינת שילובי הצבעים בו וניתן להרכיבו לפי טעמכם האישי. להלן כמה סוגי זרים נפוצים שתוכלו למצוא בחנויות הפרחים המובחרות עם הרחבה קצרה אודות משמעות הצבעים, כך שבפעם הבאה שתזמינו משלוחי פרחים, תוכלו לבחור בזר מנצח!

 סוגי זרים פופולאריים

עולם הפרחים מעולם לא ידע ימים יפים יותר, והדבר מתבטא באינספור חנויות פרחים שפזורות בכל רחבי הארץ. תוכלו למצוא חנויות פרחים בפתח תקווה, ראשון לציון, תל אביב וירושלים וכמובן שזוהי רק רשימה חלקית של ערים רבות המלאות בצבע.

פרחים מתאימים לכל אירוע ולכל מטרה, אך סוגי פרחים מסוימים ושילובי הצבעים שלהם מתאימים לאירועים שונים, כל מקרה לגופו. להלן כמה מהפופולאריים ביותר:

  • זרי יום הולדת – אלו הם זרים מיוחדים, חינניים ולכן גם צבעוניים במיוחד. צבעי הזרים הללו תמיד אופטימיים, למשל, החמניות הצהובות ומאירות הפנים. ניתן להשתמש גם בגרברות צבעוניות עם או ללא שילוב חרציות.
  • זרים רומנטיים – זר פרחים רומנטי הינו זר אשר נשען כולו על טהרת התשוקה והאהבה. סחלבים וורדים בהחלט באים בחשבון, אך ניתן לבחור גם בשושנים האדומות שתמיד מצהירות על כוונות אלו.
  • זרי כלה – מהווים השלמה לתלבושתה של הכלה ביום החשוב והמרגש בחייה. זרי כלה מלווים את המיועדת בדרך לחופה ולכן מגיעים בשני צבעים עיקריים לבחירה: לבן עם "נגיעות" של צבע מנוגד כגון האדום או הסגול העדין, או לחלופין, זר כלה אשר עשוי כולו מצבע המנוגד לצבע השמלה כגון אדום. זר כלה יכול להכיל ורדים, סחלבים וכל פרח אחר, כאשר רבים בוחרים בסוג אחד מסוים של פרחים.
  • זרים מתוקים – אלו הם זרי פרחים אשר יכולים להיות עשויים באופן מלא משוקולד או להיות שזורים בשוקולדים על גבי פרחים ועלים. מדובר באופציה פופולארית במיוחד שרק מתעצמת בשנים האחרונות.

כמובן שניתן למצוא גם סוגי זרים נוספים כגון זרים לגבר, זרים "פשוטים" ליום שישי, זרים מפרחים אקזוטיים ועוד. כל זר מותאם לבעליו באופן אישי, רק שיש להתחשב בכך שישנם פרחים עונתיים אשר אינם ניתנים להשגה בכל עונות השנה.

 משמעות צבעי הפרחים

לצבעי הפרחים משמעות עמוקה כך ששימוש בצבעים מסוימים ולא באחרים מהווה הצהרת כוונות על מטרת נתינת הזר. פרחים אדומים, כאמור, מסמלים אהבה ותשוקה. פרחים כתומים, לעומת זאת, מסמלים ידידות וחברות ולכן כדאי להשתמש בהם למטרת יום הולדת, מתנה לחבר מהעבודה וכו'. שימוש בפרחים כחולים וסגולים מסמל הרמוניה, שלמות, דמיון ורוחניות ופרחים לבנים מסמלים טוהר ותמימות. כל זר פרחים יכול להיות או אחיד בצבעיו, צבעוני לחלוטין (ועדיין להיות חינני) או שיהיו בו אלמנטים של צבעים בעלי אופי שולט. רצוי להזמין את הזר מחנויות פרחים מובחרות, שם יוכלו להרכיב לכם זר בהתאמה אישית שישיג את האפקט הדרוש. עוד לא רצתם להזמין?