האם לקנות זר פרחים דרך האינטרנט או באופן ויזואלי?

בסביבת החיים הדינמית בה אנו חיים היום הכל מתנהל במהירות וכך גם הדברים הקטנים בחיינו. אם עד לפני עשור היינו מוצאים את עצמנו הולכים לחנות הפרחים בשביל לקנות זר מתנה לאדם קרוב שיש לו יום הולדת או אירוע אחר, היום אנו מוצאים את עצמנו נכנסים לאתרי האינטרנט של חנויות הפרחים ומזמינים דרכן זר. בנוסף, אם בעבר הזמנת הפרחים עסקה בהגעה לחנות ובחירת זר הפרחים שהיה הכי יפה, בצבעים שהכי אהבנו והפרחים בו היו הכי רעננים וטריים, אתרי האינטרנט הפכו את הזמנת הפרחים לעניין גנרי ואנו מוצאים את עצמנו מקבלים זר פרחים שבסופו של יום לא תמיד נראה אותו דבר כמו הזר שראינו בתמונה באינטרנט.

אין ספק שכמו עוד שירותים רבים שניתן להזמין כיום דרך האינטרנט, גם הזמנת הפרחים המקוונת מקלה מאוד על חיינו כך שאנו יכולים כיום להזמין לכל מקום בארץ זר פרחים מבלי להיכנס בכלל לחנות פרחים. אך מאידך, הדבר גורם לכך שאנו אולי מאבדים את הטאץ' האנושי של בחירת הפרח לפי ההעדפה שלנו ושל האדם לו אנו מעניקים את זר הפרחים, מה גם שאנו לא רואים את הזר לפני שהוא נשלח והחנות עלולה לשלוח בשמנו זר שלא נראה רענן והפרחים בו עייפים.

במקרים בהם יש לכם זמן לעבור בחנות פרחים והמשלוח הוא באזור בו אתם גרים או באזור בו נמצאת החנות, מומלץ להגיע אל חנות הפרחים ולראות בעיניים שלכם את הסחורה אותה אתם עתידים לשלוח לבת או בן זוגכם, לחברים או למשפחה. אך אם אין ביכולתכם להגיע פיזית אל החנות, הזמנה דרך האינטרנט יכולה להיות פתרון לא רע אך ודאו על ידי שיחת טלפון לחנות שהזר אותו אתם בחרתם הוא אכן זה שנשלח.